Vahid shared a post  
1 y

1 y

شرکت MicroStrategy در حال برنامه‌ریزی است تا زیان‌های سرمایه‌ای ناشی از معامله خود را در مقابل سودهای سرمایه قبلی، تا جایی که این روش بازگردانی تحت قوانین مالیات بر درآمد فدرال در دسترس باشد، بازگرداند. این موضوع می‌تواند مزایای مالیاتی برای این شرکت ایجاد کند.
در ادامه طبق گفته این شرکت، در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۲، MacroStrategy تقریباً ۸۱۰ عدد بیت‌ کوین را به قیمت حدودی ۱۳.۶ میلیون دلار وجه نقد و با قیمت متوسط تقریباً ۱۶۸۴۵ دلار به ازای هر واحد، با احتساب هزینه‌ها و کارمزد، خریداری کرده است.
گفتنی است، طبق پرونده این شرکت، حدود 132500 بیت کوین که توسط MicroStrategy و شرکت‌های تابعه آن تا تاریخ 27 دسامبر 2022 نگهداری می‌شد، با مجموع حجم خرید تقریباً 4.03 میلیارد دلار و میانگین قیمت خرید تقریباً 30،397 دلار برای هر بیت کوین، شامل کارمزدها و هزینه‌ها، خریداری شده‌اند.در 14 دسامبر، سیلور در توییتی به نفع طراحی بیت کوین صحبت کرد و بر اساس پروتکل‌های اثبات سهامی مانند اتریوم، بیت کوین را برتر از توکن‌ها اعلام کرد. از نظر سیلور، بیت کوین به گونه‌ای طراحی شده است که بر اساس Proof of Work و پیشرفت‌های فناوری ASIC، پایدار، قوی و در طول زمان به طور فزاینده‌ای امن و کارآمد باشد.